همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان در آواربرداری متروپل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان در عملیات آواربرداری ساختمان متروپل خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید در این باره گفت: به‌منظور تسریع در زمینه عملیات آواربرداری این ساختمان و همراهی و همگام بودن با دیگر دستگاه‌های شرکت‌کننده در این کار مهم، این منطقه به نمایندگی از ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ساعات اولیه بروز این حادثه در محل موردنظر حاضر شد و اقدام‌ها و خدمات متنوعی را ارائه کرده است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده با شرکت‌های پرسی‌ایران‌گاز و بوتان آبادان و خرمشهر، ۱۰ عدد سیلندر ۳۵ کیلویی گاز مایع ایران‌گاز و ۱۰عدد سیلندر ۳۵ کیلویی گاز مایع بوتان برای استفاده در عملیات برش آهن‌آلات آوار ساختمان متروپل تخصیص داده شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان با تأکید بر نگهداری از سیلندرهای گاز مایع در یکی از جایگاه‌های عرضه گاز مایع به‌منظور استفاده در مواقع ضروری گفت: به‌منظور استفاده بهینه از ابزار و تجهیزات سبک برقی از قبیل دریل، سنگ جت، دستگاه جوش و...، بخشی از فضای کارگاه فنی واحد خدمات مهندسی منطقه برای تعمیر و سرویس تجهیزات سبک برقی آواربرداری اختصاص داده شد.

بنی‌سعید افزود: با توجه به لزوم رعایت موارد ایمنی بین کارکنان عملیات آواربرداری، این شرکت دستکش‌ و کلاه ایمنی، چراغ قوه و بیلچه میان این افراد توزیع کرد.

وی همچنین از استقرار دو دستگاه خودرو وانت برای امور پشتیبانی و یک دستگاه تریلی کمپرسی به‌منظور کمک به ناوگان حمل آوار در محل حادثه خبر داد و گفت: در ادامه روند خدمات‌رسانی به عوامل و کارکنان عملیات آواربرداری این ساختمان، تعداد ۲۵۰ بسته غذای گرم تهیه و به همراه آب معدنی میان کارکنان مستقر در محوطه آواربرداری توزیع شد.

کد خبر 457675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =