۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
  • کد خبر: 457905
اتصال ۴۴ روستای دیگر استان فارس به شبکه گاز کشور

آیین عملیات کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به شهرستان‌های نی‌ریز، بختگان و روستاهای توابع با حضور استاندار فارس، سرپرست شرکت گاز این استان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌اکبر میدانشاهی، سرپرست شرکت گاز استان فارس از تلاش و عزم جدی دولت برای محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار خبر داد و گفت: پروژه‌های گازرسانی به ۴۴ روستای استان فارس به بهره‌برداری رسید و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۴ روستا در پهنه استان کلید خورد.

وی اعتبار این طرح‌ها را ۵۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از ۱۴ هزار خانواده زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار می‌گیرند.

سرپرست شرکت گاز استان فارس بر اهمیت اجرایی‌سازی شعار سال تأکید و تصریح کرد: حمایت از صنایع به‌منظور اشتغال‌زایی و رونق تولید و محرومیت‌زدایی ضروری است و برای آن عملیات اجرایی گازرسانی روستایی به شهرستان‌های نی‌ریز و بختگان آغاز شده و پس از تکمیل این پروژه‌ها، ۲۰ روستا و دو شهرک صنعتی به شبکه گازرسانی استان می‌پیوندند.

به گفته میدانشاهی، اعتبار این پروژه‌ها ۱۵۶ میلیارد تومان است و با بهره‌برداری از آنها بیش از ۱۶۵۰ خانوار زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار می‌گیرند.

وی گفت: هم‌زمان با دهه کرامت طرح گازرسانی به سه روستای دره جو، تل خاکی و کنگاشی در شهرستان بختگان با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال هم به بهره‌برداری رسید که بیش از ۲۰۰ خانوار از نعمت گازرسانی بهره‌مند شدند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز از تلاش برای گازرسانی به همه نقاط شهرستان بختگان تا پایان امسال خبر داد.

کد خبر 457905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =