توجه ویژه شرکت ملی حفاری به ارتقای فرهنگ محیط زیستی

سرپرست محیط زیست شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت با اولویت قرار دادن ضوابط و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست، توجه ویژه‌ای به ارتقای فرهنگ محیط زیستی دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مریم حمیدوای ضمن گرامیداشت هفته جهانی محیط زیست (۱۶ تا ۲۲ خردادماه)، گفت: در ارتباط با این هفته اقدام‌های فرهنگی مختلفی نظیر تهیه فایل‌های آموزشی شامل (پاورپوینت، پوستر و...) صورت گرفت و برای استفاده و بهره‌برداری کارکنان در سامانه مکاتبات اداری ارسال شد.

وی اظهار کرد: همچنین افزون بر کاشت نهال و انواع درختچه باهدف افزایش سرانه فضای سبز در اداره‌های ستادی و مجموعه‌های کارگاهی شرکت در مناطق عملیاتی در نقاط مختلف کشور، برنامه‌های متعددی در این رابطه در دستگاه‌های حفاری برگزار شد.

سرپرست محیط زیست شرکت ملی حفاری ایران گفت: برای نمونه در  اقدامی خودجوش و داوطلبانه کارکنان اردوگاه دکل حفاری  ۸۱ فتح مستقر در میدان نفتی مارون در گستره مناطق نفت‌خیز جنوب مبادرت به خرید نهال و درخت‌کاری و کاشت گل پیرامون دستگاه حفاری و اردوگاه آن کردند.

حمیدوای که واحد تحت مسئولیت وی زیرمجموعه مدیریت اچ‌اس‌ای، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت است، توضیح داد: بین این شرکت با اداره کل حفاظت محیط زیست در استان خوزستان و شهرستان‌های استان و دیگر استان‌هایی که دستگاه‌های حفاری در آنها فعالیت دارند، هم‌افزایی‌،‌ همکاری و نشست‌های مشترک مستمر برقرار و این همکاری‌ها به‌منظور حفظ محیط زیست در بخش‌های آب، خاک و هوای مناطق پیرامونی بسیار مؤثر و مورد توجه بوده است.

کد خبر 458045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =