ذخایر جایگاه‌های سوخت منطقه چابهار مطلوب است/ حل مشکل شلوغی جایگاه‌ها با همکاری بین‌دستگاهی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار با اشاره به مطلوب بودن وضع ذخیره‌سازی‌های سوخت منطقه چابهار گفت: امیدواریم با همکاری بین‌دستگاهی معضل شلوغی جایگاه‌ها را برطرف و سوخت موردنیاز مصرف‌کنندگان واقعی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین کنیم.

سیدکاظم اسد در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در این باره ضمن تأکید بر اینکه هیچ کمبودی در زمینه سوخت در انبارها و مخازن جایگاه‌های منطقه چابهار وجود ندارد، افزود: ۵۲ جایگاه عرضه سوخت در منطقه چابهار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وجود دارد که تمامی این جایگاه‌ها هم ‌اکنون فعال بوده و عرضه سوخت به مردم در این جایگاه‌ها طبق روال عادی و با حداکثر ظرفیت ادامه دارد.

وی علت ازدحام در جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه را اختلاف قیمت بنزین در داخل با خارج از مرزهای کشور همسایه اعلام کرد و گفت: متأسفانه به‌دلیل این اختلاف قیمت، جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه چابهار به‌صورت شبانه روزی با صف‌های طولانی روبه‌روست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار حل این مشکل را با وجود تمهیدهای اندیشیده‌شده از جمله محدود بودن مقدار سوخت‌گیری (سهمیه‌ای و آزاد) در طول یک شبانه‌روز را نیازمند همکاری همه سازمان‌های مستقر در منطقه اعلام کرد و گفت: سازمان‌های مختلف در این زمینه به یاری ما آمده‌اند، اما نیاز است این همکاری‌ها به‌منظور رفع این مشکل تداوم یابد.

اسد ابراز امیدواری کرد با همکاری همه نهادها بتوانیم مشکل صف‌های تحویل، ازدحام جایگاه‌ها و تقاضاهای بیشتر از نیاز موردانتظار را رفع و سوخت موردنیاز مصرف‌کنندگان واقعی را به‌موقع تأمین کنیم.

وی همچنین از افزایش ۴۵ درصدی مصرف بنزین منطقه در اردیبهشت و خردادماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: جایگاه سوخت داخل شهری حوران در ورودی منطقه آزاد چابهار حدود یک هفته گذشته به‌منظور کاهش بار ترافیکی جایگاه‌های سوخت سطح شهر راه‌اندازی شده است، جایگاه فکله مادر شهر چابهار نیز به‌منظور افزایش ظرفیت عرضه سوخت در شهر چابهار تا یک ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 458424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =