تأمین ۱۲ هزار قلم تجهیزات ساخت داخل در تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه هشتم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که برای انجام عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه ۱۲ هزار قلم قطعات و تجهیزات باکیفیت ساخت داخل تأمین شده است.

به گزارش شانا، هادی چابوک اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی به‌عنوان بزرگ‌ترین تامین‌کننده گاز کشور همه‌ توان خود را برای ارتباط سازنده و مؤثر با سازندگان قطعات و تجهیزات داخل به‌کار گرفته است.

>>> بیشتر بخوانید؛

تولید و صادرات محصولات جانبی پالایشگاه‌های پارس جنوبی افزایش می‌یابد

تعمیرات اساسی، تجهیزات ایرانی و تولید پایدار در پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی

وی با بیان اینکه  قطعات و تجهیزات تأمین‌شده ساخت داخل در حوزه‌های مکانیک، برق و ابزار دقیق است، افزود: در تعمیرات اساسی پارسال شاخص عملکرد حجمی پالایشگاه هشتم حدود ۹۶ درصد بود که در سطح مجتمع عملکرد بسیار قابل قبولی است و امسال نیز برای افزایش این شاخص و بهبود شاخص عملکرد زمانی تعمیرات اساسی، با شناسایی و ریشه‌یابی چالش‌های سال‌های گذشته، اقدام‌های بسیار مؤثری برنامه‌ریزی و انجام شده است.

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع پارس جنوبی ادامه داد: برای دوره تعمیرات اساسی حدود ۶۵۰ نیروی موقت جذب شده‌اند که این تعداد افزون بر ۴۱۰ نفر نیروی پیمانکاری پالایشگاه برای تعمیرات جاری هستند.

چابوک تصریح کرد: انواع فیلتر فرآیندی، انواع گسکت‌های عمومی، پلیمری و تخصصی فشار بالا برای مبدل‌های حرارتی، انواع پیچ و مهره‌ آلیاژی، شافت‌های فلزی آلیاژی و سوپرآلیاژی و پلیمری، پکینگ‌ها، نشت‌بندها، ساخت انواع مبدل‌ حرارتی، ولوهای فشار قوی در حوزه کاربردی بخار فشار بالا از جمله اقدام‌هایی هستند که در حوزه مکانیک در بازه تعمیرات اساسی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی گفت: در حوزه ابزار دقیق نیز ساخت کارت‌های سیستم کنترل مربوط به دستگاه بسیار راهبردی توربواکسپندرها در محصول حساس اتان، آنالیزرها، انواع ترموکوپل مربوط به توربین‌ها، انواع جرقه‌زن مربوط به توربین‌ها و بویلرها، انواع سنسورهای وایبریشن، ساخت کارت‌های سیستم کنترل از موارد ساخت سازندگان داخلی هستند که برای استفاده در عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه تأمین شده است.

مدیر پالایشگاه هشتم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: انواع هیتر صنعتی مربوط به واحد تولید ازت، ساخت تجهیزات کنترل سرعت موتورهای صنعتی، انواع برد کنترلی تجهیزات کنترل دور از قطعات و تجهیزات ساخت سازندگان داخل در حوزه‌ برق هستند.

کد خبر 459592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =