اعزام بیمار اورژانسی دکل حفاری ساندک با بالگرد منطقه لاوان به کیش

مدیر عملیات تولید منطقه لاوان گفت: یک بیمار اورژانسی دکل حفاری ساندک با بالگرد شرکت نفت فلات قاره ایران به جزیره کیش اعزام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شامگاه (دوشنبه سوم مردادماه) برابر اطلاعات دریافتی از پزشک دکل مبنی بر وخیم بودن حال یکی از  کارکنان بیمار، با تشخیص تنگی نفس و پایین بودن اکسیژن خون و احتمال کرونایی بودن وی، بلافاصله با هماهنگی‌های لازم با درمانگاه منطقه لاوان، اعلام درخواست اعزام بالگرد انجام شد.

با هم‌افزایی و همکاری ریاست درمانگاه، امور اداری و امور مسافرت منطقه لاوان، اعزام فوری بالگرد به دکل و انتقال بیمار به مراکز درمانی جزیره کیش انجام شد و خوشبختانه بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده وضع بیمار تحت کنترل است.

به‌دنبال تماس تلفنی مامای دهکده در شامگاه سه‌شنبه (چهارم مردادماه) با درمانگاه منطقه لاوان و درخواست اعزام مادر باردار ۲۷ ساله از اهالی دهکده با شناور به بندر نخیلو، با تأیید ریاست درمانگاه منطقه و امور اداری منطقه و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت فلات قاره منطقه لاوان، انتقال فوری وی با یک فروند شناور به بندر نخیلو انجام شد.        

کد خبر 460051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =