۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
  • کد خبر: 460766
آزادگان شاغل در شرکت ملی حفاری ایران تجلیل شدند

آزادگان شاغل در شرکت ملی حفاری ایران به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در آیینی با حضور مدیرعامل تجلیل شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل این شرکت در این آیین با گرامیداشت و تبریک سالروز ورود آزادگان به‌میهن اسلامی، از حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس تجلیل کرد و گفت: با گذشت بیش از سه دهه از آن روز ماندگار هنوز به‌ یادآوردن این رویداد تاریخی، اشک شوق بر گونه‌ها جاری می‌سازد.

وی با بیان اینکه سربلندی، شکوه و عظمت میهن اسلامی مرهون ایثار، از خودگذشتگی، رشادت، جانفشانی، صبر و استقامت رزمندگان سلحشور و آزادگان سرافراز است، اظهار کرد: مایه افتخار این شرکت است که تعدادی از عزیزان آزاده در این مجموعه بزرگ صنعتی به‌کار اشتغال دارند و همت و تلاش ارزشمند خود را برای اعتلای صنعت نفت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند.

گلپایگانی تأکید کرد: مدیریت این شرکت تمام و کمال در خدمت ایثارگران است و به‌طور مستمر پیگیر رفع مشکلات این عزیزان هستیم.

در این آیین هر یک از آزادگان ضمن معرفی خود به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و دلاورمردی‌های رزمندگان پرداختند و در پایان با اهدا لوح از یادگاران دوران دفاع مقدس تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 460766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =