رویکرد دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف امیدآفرین است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکردهای درستی را در حوزه‌های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است، گفت: دولت بارهای بزرگی را از زمین برداشت و بعضی از کارهای بر زمین مانده را به پیش برد و در این زمینه مجلس در مسیر پیشرفت کشور آماده همکاری با دولت در چارچوب قانون است.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (چهارشنبه، دوم شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با گرامیداشت هفته دولت گفت: دولت سیزدهم رویکردهای درستی را در حوزه‌های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است. در یک سال گذشته این دولت بارهای بزرگی را از زمین برداشت و برخی از کارهای بر زمین‌مانده را به پیش برد.

وی مدیریت و مهار کرونا را نتیجه تلاش‌های دولت سیزدهم دانست و افزود: سفرهای استانی خستگی‌ناپذیر رئیس‌جمهوری تصویر جدیدی از مردمی بودن دولت را نشان داده و حضور میدانی اعضای کابینه نیز برای مردم امیدبخش بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رویکرد توجه به ظرفیت‌های اقتصادی آسیا نویدبخش است که به نتایج عملیاتی در توسعه روابط با کشورهای همسایه منجر شد. این موفقیت‌ها و موارد دیگری از این دست سبب ایجاد تحولات اساسی و مورد رضایت ملت در زمینه رفع و خنثی‌سازی تحریم‌ها و رشد و توسعه ایران خواهد شد.

قالیباف اظهار کرد: مجلس و دولت در این زمان ثابت کردند که می‌توانند با همکاری و همدلی با یکدیگر در چارچوب قانون، اختیارها و وظایف خود کارهای بزرگی را در کشور به انجام برسانند و تحولاتی جدی رقم بزنند.

وی گفت: مجلس در مسیر پیشرفت ایران اسلامی آماده همکاری با دولت در چارچوب قانون است و از خداوند متعال برای همه دولتمردان، توفیق در جلب رضایت ملت ایران و عمل به وظایف محوله را خواستارم.

کد خبر 461009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =