دولت احیای اعتماد مردم را یکی از شاخص‌های مهم در اقدام‌های خود می‌داند

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه هر سخن یا اقدامی که سبب کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی است، گفت: این دولت احیای اعتماد مردم را یکی از شاخص‌های مهم در اقدام‌های خود می‌داند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه، دوم شهریورماه) در نشست هیئت وزیران، هفته دولت را زمان مناسبی برای ارائه گزارش اقدام‌ها و عملکردها به مردم، همچنین فرصتی برای ارزیابی خدمات و عملکرد یک ساله وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: در میان مردم و با مردم بودن ویژگی این دولت است و باید اقدام‌های انجام‌شده، هنرمندانه به اطلاع مردم رسانده شود.

وی افزود: یکی از شاخص‌های مهم برای دولت مردمی، احیای اعتماد مردم است و باید تمامی تلاش‌ها و اقدام‌ها در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات و حفظ و تقویت امید مردم باشد.

رئیس‌جمهوری هرگونه سخن یا اقدامی را که سبب ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و تصریح کرد: نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیرمستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوع‌های بین‌دستگاهی را فوراً حل‌وفصل کنند و نتیجه اقدام‌های انجام‌شده را به اطلاع مرم برسانند.

رئیسی با اشاره به توصیه سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی به هیئت دولت در زمینه حرکت اندیشه‌ورزانه و عقلانی اظهار کرد: وزیران و مسئولان دستگاه‌ها باید کارآمدی و استفاده از نیروهای انقلابی و نخبه را برای اجرای طرح‌های توسعه کشور سرلوحه اقدام‌های خود قرار دهند.

کد خبر 461011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =