نخستین آزمون استخدامی صنعت نفت دولت سیزدهم برگزار می‌شود

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با بیان اینکه حداکثر جذب نیروی‌های بومی را در دستور کار داریم، گفت: تا سه ماه آینده آزمون استخدامی صنعت نفت را برگزار می‌کنیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صبح امروز چهارشنبه (دوم شهریورماه) در حاشیه بازدید از تأسیسات ان‌جی‌ال شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم در صنعت نفت تصمیم‌گیری در کنار کارکنان عملیاتی است، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم این است که مشکلات کارکنان را در مناطق عملیاتی پیگیری کند و بهترین تصمیم را برای برطرف شدن چالش‌ها بگیرد.

علی مددی با تأکید بر اینکه رویکرد امروز کارکنان صنعت نفت در دولت سیزدهم تخصصی است، گفت: این کارکنان صنعت نفت هستند که تصمیم گیرنده در شورای اداری هستند، این در حالی است که در گذشته برخی افراد در این شورا حتی سابقه نفتی نیز نداشتند، اما متأسفانه برای کارکنان این صنعت تصمیم می‌گرفتند.

وی افزود: با وجود آنکه مشکلات دولت گذشته در حوزه منابع انسانی به دولت جدید منتقل شد، اما بنده و همکارانم در حوزه منابع انسانی با هدف برطرف شدن این مشکلات و چالش‌ها در هر استان یک نماینده معرفی کرده‌ایم تا مشکلات به‌وسیله این حلقه ارتباطی به مرکز ارائه شود.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی تصریح کرد: تصمیم‌های امروز در نفت تصمیم‌های جزیره‌ای نیست، بلکه زنجیره‌ای کامل است و برنامه‌ریزی کاملی و کارشناسی برای تسهیل‌گری مشکلات کارکنان انجام داده‌ایم.

علی مددی همچنین به شکل گیری شورای مدیران منابع انسانی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: این شورا با همکاری و هم‌افزایی همه مدیران منابع انسانی شرکت‌های تابع شکل گرفته و زمینه رشد و تعالی سازمانی همکاران را نیز فراهم می‌کند.

وی گفت: هم‌اکنون بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری را در دستور کار قرار داده‌ایم.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درباره قانون اختیارات و وظایف وزارت نفت (ماده ۱۰) که از سال ۹۹ اجرایی شد، گفت: اجرای این قانون به‌صورت ناقص بود و خوشبختانه با دستور ویژه وزیر نفت هم‌اکنون به جمع‌بندی‌هایی رسیده‌ایم و امیدواریم این مشکل را برطرف کنیم.

کد خبر 461020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =