خط لوله نفت کوره پالایشگاه نفت اصفهان ایمن‌سازی شد

خط لوله نفت‌کوره پالایشگاه نفت اصفهان با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان ایمن‌سازی شد.

به گزارش شانا به نقل از خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان، پس از اعلام نشتی در خط لوله ۱۲ اینچ نفت کوره با توجه به‌ اهمیت موضوع، ارسال نفت کوره متوقف شد و گروه‌های مختلف به‌همراه تجهیزات و ماشین‌آلات برای شناسایی محل دقیق نشتی، حفاری، ایمن‌سازی و تعمیرات به محل اعزام شدند و با ارزیابی شرایط محیطی، تصمیم لازم اتخاذ و در جلسه‌ای با حضور فرماندار و رؤسای ادارات مرتبط شهرستان خمینی‌شهر، سناریوی عملیات تشریح و هماهنگی نهایی انجام شد و تعویض کل لوله زیر بلوار به طول حدود ۷۲ متر در دستور کار قرار گرفت.

برای پیشگیری از اخلال در پالایشگاه اصفهان به علت انباشت نفت کوره تمهیدات لازم مدنظر قرا گرفتو خاک‌های آلوده ناشی از نشتی از محل خارج و زیر نظر نماینده محیط زیست به لندفارم مرکز انتقال نفت شهید بهشتی اصفهان منتقل شد.

خط لوله ۱۲ اینچ نفت کوره اصفهان - آبنیل به‌ طول حدود ۴۴ کیلومتر و با ظرفیت انتقال روزانه ۴۰ هزار بشکه، نفت کوره تولیدی پالایشگاه اصفهان را به پایانه ریلی آبنیل منتقل می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی از روند کار ایمن‌سازی این خط بازدید کرد.

کد خبر 461191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =