درآمد روزانه ۶ میلیون دلاری صنعت سبز پتروپالایش سهروردی صفاهان

شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان با پیش‌بینی درآمد ۶ میلیون دلار در روز و رویکرد پیشبرد اهداف هلدینگ پتروپالایش اصفهان بر محور توقف خام‌فروشی، تولید فرآورده‌های باارزش افزوده بالا و صادرات محصولات در اصفهان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان، محمد سرمدی، مدیرعامل این شرکت در این باره گفت: شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در جهت جامه عمل پوشاندن به چشم‌انداز پالایشگاه مبنی بر تبدیل‌ شدن به هلدینگ موفق پتروپالایشی کشور و نائل‌ آمدن به بالاترین ضریب پیچیدگی در منطقه تا افق سال ۱۴۰۵، شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان راه‌اندازی شده است.

وی چابک‌سازی سازمان، کاهش بوروکراسی، نگهداشت محیط زیست و تسریع در اجرای پروژه‌های بزرگ پتروپالایشی فعالیت را از اهداف این شرکت توصیف کرد و ادامه داد: تمامی فرآیند اجرای پروژه‌های جدید همچون لیسانس و مهندسی، تأمین کالا، ساختمان و نصب، راه‌اندازی، بهره‌برداری و فروش محصولات به‌عهده پتروپالایش سهروردی است.

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به پروژه‌های این شرکت با هدف تولید پروپیلن و بنزین‌سازی اشاره کرد و با بیان اینکه سال ۱۴۰۵ تمام پروژه‌ها پایان خواهد یافت، افزود: در شرکت، پنج  واحد دارای لیسانس و مهندسی پایه و ۱۲ واحد تحت FS با رویکرد زنجیره ارزش پایین دست پروپیلن و گاز مایع اجرایی خواهد شد.

سرمدی تصریح کرد: این شرکت با ترسیم آینده‌ای روشن در مسر اجرای پروژه‌های ارزشمند محیط زیستی، منافع سهامداران و مشتریان را در مسیر حرکت خویش قرار داده است.

به گزارش شانا، شرکت پتروپالایشی سهروردی صفاهان یکی از زیرمجموعه‌های پتروپالایشی پالایشگاه نفت اصفهان است؛ شرکت پالایش نفت اصفهان هم‌اکنون به صورت بالقوه به‌عنوان یک هلدینگ پتروپالایشی فعالیت می‌کند و با راه‌اندازی  واحدهای پتروپالایشی این مجموعه تا سال ۱۴۰۵، ضریب پیچیدگی آن از ۵.۲ به ۱۲ می‌رسد.

کد خبر 465102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =