انرژی و حمل‌ونقل ۲ مقوله تعیین‌کننده توسعه کشور هستند

نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دو عنصر تعیین‌کننده هستند؛ یکی انرژی و دیگری حمل‌ونقل، اگر در سرزمینی این دو اتفاق برایش فکر نشود توسعه نیز رخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار شانا، حبیب‌الله دهمرده امروز (یکشنبه، ششم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات طرح‌های گازرسانی در هفته دولت که در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد از زحمات فریدون حسنوند در کمیسیون انرژی مجلس تشکر کرد و گفت: امیدواریم وزیر نفت به تفاهم‌نامه‌ای که به‌تازگی انجام دادیم در اسرع وقت عمل و آن را عملیاتی و اجرایی کند.

وی افزود: وزیر نفت قول‌هایی به ما دادند که امیدواریم اجرایی شوند، یکی از آنها برطرف کردن مشکلات آب سیستان و بلوچستان است که آقای اوجی قول دادند دو دستگاه دکل حفاری برای این منظور اختصاص دهند.

نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس تصریح کرد: امروز دو عنصر تعیین‌کننده هستند یکی انرژی و دیگری حمل‌ونقل، اگر در سرزمینی این دو اتفاق ایجاد نشود توسعه نیز انجام نخواهد شد.

دهمرده خطاب به وزیر نفت گفت: در سیستان و بلوچستان مردم با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند و در این شرایط سهمیه سوختشان نیز کاهش یافته است، این مورد را نیز پیگیری و برطرف کنید.

کد خبر 461199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =