جذب ۱۵۸۸ نفر در شرکت نفت مناطق مرکزی در حال انجام است

مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی از سامان‌دهی و تبدیل وضعیت هزار و ۵۸۸ نفر در قالب اجرای بند (و) ایثارگری، نیروهای ارکان ثالث بند (د) تبصره ۲۰ و جذب دانش‌آموختگان برتر دانشگاه صنعت نفت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، خلیل قاسم‌زاده با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در تشریح عملکرد این مدیریت در سال جاری افزود: از تعداد ۲۸۴ نفر از مشمولان بند (و) ایثارگری تاکنون ۱۵۵ نفر شاغل در ستاد و شرکت‌های تابعه زاگرس جنوبی، شرق و غرب تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی افزود: فرآیند اداری تبدیل وضعیت تعداد ۱۲۹ نفر از کارکنان مشمول بند یادشده نیز تا آبان‌ماه امسال تکمیل می‌شود.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران یادآور شد: استخدام یک‌هزار و ۲۴۰ نفر از نیروهای ارکان ثالث بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه امسال نیز در حال اجرا و پیگیری قرار دارد.

قاسم‌زاده در رابطه با جذب دانش‌آموختگان برتر دانشگاه صنعت نفت اظهار کرد: فرآیند تشریفات و جذب ۶۴ نفر از این افراد در حال اجراست.

وی در ادامه پیرامون نصب و راه‌اندازی سامانه بایگانی الکترونیکی در این شرکت گفت: با هدف دسترسی سریع و آسان به پرونده‌های نیروی انسانی و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و حذف روش‌های سنتی، این سامانه به‌ همت کارشناسان منابع انسانی در ستاد نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت‌های تابع با موفقیت راه‌اندازی شده است.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران افزود: در سامانه پیش‌گفته همه اطلاعات نیروی انسانی در گروه‌بندی‌های هشت‌گانه طراحی شده است.

قاسم‌زاده رعایت الزامات اچ‌اس‌ئی را در سلامت نیروی انسانی مهم تلقی کرد و یادآور شد: به‌منظور حفظ سلامت نیروی انسانی به‌عنوان کلید توسعه و رعایت الزام‌های اچ‌اس‌ئی در دوران شیوع بیماری کرونا، دستگاه‌های حضور و غیاب و تردد کارکنان در ساختمان‌های ستاد نفت مناطق مرکزی ایران به‌صورت چهره‌نگار استفاده شد.

کد خبر 461213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =