ضرورت استفاده و جایگزینی توربین‌های ساخت داخل در پروژه‌ها

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بر استفاده و جایگزینی توربین‌های ساخت کشور به جای توربین‌های در حال استفاده این شرکت تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان، ارسلان رحیمی در گردهمایی مدیران این شرکت که طی دو روز به میزبانی منطقه اصفهان برگزار شد، گفت: کارشناسان این شرکت با اعتقاد به لزوم حمایت از ساخت داخل در حال بررسی عملکرد سه مدل توربین ساخته‌شده از سوی متخصصان داخلی با توان ۵ تا ۱۰ مگاوات هستند که در صورت عملکرد مطلوب به‌تدریج جایگزین توربین فعلی خواهند شد.

وی افزود: استفاده از الکتروموتور به جای توربین در مراکز انتقال نفت به‌دلیل لزوم مدیریت مصرف برق و کمبود آن در فصل گرم سال با  توجه به امکان تولید توربین در داخل کشور از دستور کار خارج شده است. 

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران همچنین در جمع مدیران ستادی و مناطق دوازده‌گانه شرکت ضمن تشکر از تلاش‌های تمامی کارکنان که به‌صورت شبانه‌روزی در حال انتقال ایمن و پایدار مواد نفتی هستند، گفت: دشمنان منتظر توقف سوخت‌رسانی به هموطنان بودند که خوشبختانه تاکنون خللی در عملیات سوخت‌رسانی به‌وجود نیامده است و طبق آمار بیشتر سوخت مورد نیاز کشور از طریق خطوط لوله این شرکت به مبادی مصرف منتقل می‌شود.  

ضرورت ارتقای نیروی انسانی

رحیمی نیروی انسانی را سرمایه سازمان دانست و گفت: برای ارتقای نیروی انسانی اهمیت قائل هستیم و در انتصاب کارکنان معیارهایی داریم تا همگی در کنار هم به نحو شایسته به رسالت خویش عمل کنیم.

وی بیان کرد: حضور مدیران در کنار گروه‌های فنی و عملیاتی افزون بر افزایش سطح آگاهی، سبب ایجاد انگیزه و انرژی کارکنان می‌شود.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به کمبود نیروی انسانی به‌عنوان یکی از دغدغه‌ها اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله به‌زودی شاهد جذب نیروی انسانی و رفع نگرانی‌ها خواهیم بود.

رحیمی بر به حداقل رساندن خطاهای انسانی در اجرای عملیات‌ها تأکید کرد و افزود: رعایت دستورعمل‌ها و آگاهی کارکنان به امور فنی و عملیاتی سبب به حداقل رسیدن خطاهای انسانی و مخاطرات خواهد شد.

شناسایی و استفاده از توانمندی دانش‌بنیان‌ها

وی با اشاره به عنوان سال ۱۴۰۱ «سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» گفت: شناسایی و استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی که همگی توان و علمشان را برای خدمت به مملکت‌شان صرف می‌کنند، در اولویت این شرکت قرار دارد.

کد خبر 463452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =