شمارش معکوس برای تکمیل گازرسانی در آذربایجان شرقی آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از تکمیل عملیات گازرسانی در این استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، نادر کمالی در نشست آموزشی و هم‌اندیشی روابط عمومی‌های صنعت گاز کشور که در تبریز برگزار شد، گفت: گاز طبیعی به‌عنوان مهم‌ترین سبد انرژی مصرفی مردم، نقش مهمی در زندگی و رفاه مردم دارد و یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و سند اقتدار و بالندگی ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: برای تحقق شعار استان؛ «استانی سبز در مسیر ایران قوی» تلاش کرده‌ایم با توسعه همه‌جانبه و اجرای مدون پروژه‌های مهم عمرانی تا سال آینده، با گازرسانی به همه روستاها، آذربایجان شرقی را به استانی سبز از لحاظ گازرسانی مبدل کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به سراسری بودن شبکه‌های گازرسانی اظهار کرد: امید است با مشارکت همگانی و مدیریت مصرف، شاهد افت فشار گاز در مناطق شمال و شمال غرب کشور به‌عنوان دورترین مناطق از مراکز تأمین گاز نباشیم و شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز به‌نوبه خود، تمهیدهای لازم را به‌منظور رویارویی با روزهای سرد سال انجام داده است.

براساس این گزارش، نشست آموزشی - هم‌اندیشی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز استان‌ها، چهارم و پنجم آبان‌ماه با حضور محمدرضا جولایی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، رئیس بودجه و رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز به میزبانی این استان برگزار شد.

کد خبر 463464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =