قرارگاه خاتم‌الانبیاء خدمات بزرگی همچون گازرسانی به مردم را در کارنامه خود دارد

رئیس‌جمهوری گفت: افتخاری که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در آب‌رسانی، برق‌رسانی و گازرسانی به مردم انجام داد موجب شده تا مردم احساس کنند سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن و در رویارویی با حوادث همواره گمنام و بی‌نشان کنار آنها بوده و در سازندگی نیز میدان‌دار است.

 به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سیدابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه، ۲۳ آذرماه) در چهاردهمین همایش مدیران و فرماندهان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء که با شعار قرارگاه متعهد، سازندگی دانش‌بنیان، ایران قوی در مرکز همایش‌های نورالرضا (ع) تهران برگزار شد، از خدمات ۳۳ ساله این قرارگاه در عرصه سازندگی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه هر جا سخن از کار بزرگ شد قرارگاه خاتم‌الانبیاء با روحیه، انگیزه و نقشه راه وارد میدان شد، انجام پروژه‌های بزرگ همچون آب‌رسانی به خوزستان و سنندج و ایجاد شبکه آب‌رسانی در همدان را محصول تلاش این قرارگاه دانست.

رئیس‌جمهوری افزود: افتخاری که قرارگاه سازندگی در آب‌رسانی، برق‌رسانی و گازرسانی به مردم انجام داد سبب شده است تا مردم احساس کنند سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن و در مواجهه با حوادث همواره گمنام و بی‌نشان کنار آنها بوده و در سازندگی نیز میدان‌دار است.

رئیسی اظهار کرد: دشمن نمی‌خواهد در حوزه اقتصادی دست برتر را داشته باشیم، اما عزیزان ما در قرارگاه سازندگی با کارهای بزرگ زیربنایی در حوزه اقتصاد دشمن را مأیوس کرده‌اند و با اخلاص و انگیزه الهی و اندیشه بلند کارهای ماندگاری انجام دادند که قدرت‌آفرین، ثروت‌آفرین، عزت‌آفرین و افتخارآفرین است.

کد خبر 465999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =