صرفه‌جویی ۵۵ درصدی بهسازی مهمان‌سرای ۶۴ تخته‌خوابه منطقه عملیاتی آغار و دالان

مهمان‌سرای ۶۴ تخته‌خوابه منطقه عملیاتی آغار و دالان با هدف ایجاد رضایتمندی و ارتقای خدمات رفاهی کارکنان و خانواده‌های آنها پس از بهسازی و نوسازی راه‌اندازی شد.

به گزارش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، کمال بلندپرواز جهرمی، رئیس منطقه عملیاتی آغار و دالان گفت: عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی این مهمان‌سرای ۳۴ اتاقه در مدت‌زمان یک سال با انجام ۱۸ هزار ۶۲۹ نفر ساعت کار انجام شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه به‌طور کامل از سوی کارکنان این منطقه عملیاتی و با ۵۵ درصد صرفه‌جویی، انجام شده است، افزود: بودجه اجرایی این پروژه در مجموع و پس از صرفه‌جویی‌های اعمال‌شده، معادل ۴۰ میلیارد ریال برای تأمین مصالح و اجرا بوده است.

رئیس منطقه عملیاتی آغار و دالان با اشاره به اینکه بهسازی و نوسازی اماکن اداری، مسکونی و رفاهی این منطقه ادامه دارد، اظهار کرد: اجرای این پروژه با رعایت کامل استانداردهای اچ‌اس‌ئی انجام شده است و در مجموع ۹۵۰ میلیون مترمکعب خاک‌ریزی، ۲ هزار و ۵۰۰ تن خاک‌برداری، ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع تخریب سرامیک و دیوار، ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع خطوط انتقال آب، ۶۰۰ مترمربع خطوط فاضلاب، ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع سقف کاذب، ۴ هزار و ۷۰۰ مترمربع رنگ‌آمیزی و... انجام شده است.

بلندپرواز جهرمی با اشاره به استفاده از مصالح مرغوب در ساخت این مهمان‌سرا گفت: با استفاده از مصالح مرغوب، مدیریت صرفه‌جویی در مصرف انرژی به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم در عملیات بهسازی این مهمان‌سرا مورد توجه قرار گرفته است.

آیین بازگشایی این مهمان‌سرا با حضور عباس رزمی، مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران‌ شرکت ملی نفت ایران، سیدابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، قاسمی‌نژاد، رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در منطقه عملیاتی آغار و دالان برگزار شد.

کد خبر 466425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =