کارگروه تحول دیجیتال در پتروشیمی بندر امام ایجاد شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام با تأکید بر اولویت حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌ها، از تشکیل کارگروه تحول دیجیتال در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی بندر امام، سپهدار انصاری‌نیک روز یکشنبه (۱۸ دی‌ماه) در همایش گرامیداشت پژوهش و نوآوری پتروشیمی بندر امام با ارزشمند خواندن دیدگاه مدیران و مشاوران، جایگاه پژوهش و نوآوری را والا توصیف کرد و گفت: هیچ‌گاه از زمانی که برای پژوهش و نوآوری کشور و شرکت می‌گذاریم، خسته نمی‌شوم و علاقه‌مند توسعه چنین فضاهایی هستیم.

وی با اشاره به تاریخچه‌ علم ادامه داد: در جهان امروز، قدرت‌های جهانی برای قدرتمندتر شدن به سوی دانش می‌روند و چالش بین ابرقدرت‌ها بر دانش است زیرا ابزار دانش و نوآوری ابزار پایداری و بقاست.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام با تأکید بر اصل جانشین‌پروری در سازمان گفت: پدرهای سازمان با عمل به اصل جانشین‌پروری بستر رشد فرزندان نوپا و جوان شرکت را ایجاد و به اصل جانشین‌پروری به‌عنوان یک هدف و راهبرد در سازمان عمل کنند.

انصاری‌نیک تحول دیجیتال را راهبرد مهم شرکت دانست و تبدیل پتروشیمی بندر امام به الگوی تحول دیجیتال را یکی از اهداف اصلی عنوان کرد و ادامه داد: از داده‌های فعالیت‌های روزانه در شرکت اگر تحلیل و اکتشاف داشته باشیم، می‌توانیم به راهبرد، فرهنگ و تعهد سازمانی پی ببریم.

وی افزود: ما باید چالش داده را جدی بگیریم و برای تحول دیجیتال که استفاده از ابزارهای دیجیتال در خلق ارزش در فرآیندها و مأموریت بندر امام است، استفاده کنیم و در این مسیر برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام با اعلام شکل‌گیری کارگروه تحول دیجیتال در پتروشیمی بندر امام، مأموریت‌های این کارگروه را تشریح کرد.

انصاری‌نیک همچنین خواستار پایان دادن به بهره‌گیری از سیستم‌های عامل‌ خارجی در شرکت شد و با دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای ارتباط دوسویه قوی با پتروشیمی بندر امام تأکید کرد: باید به‌دنبال طراحی سیستم‌های عامل‌ نرم‌افزاری اختصاصی تماماً ایرانی باشیم و از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این زمینه دعوت می‌شود طرح‌های خود را به دبیرخانه توسعه‌ روابط با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ارائه کنند.

وی با اشاره به تحول در فن‌بازار ایرانی، بومی شدن دانش و بزرگ شدن بازار را دو عامل قدرت گرفتن فن‌بازار ایرانی دانست و گفت: به تعهد و وعده‌ خود درباره حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پایبندیم و خود را موظف به حمایت و تقویت فن‌بازار ایرانی می‌دانیم.

کد خبر 466945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =