شبکه گاز خراسان رضوی پایدار است

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه شبکه گاز در این استان پایدار است، اعلام کرد گاز تنها ۳۰ درصد مشترکان تربت‌جام قطع است.

به گزارش شانا، حسن افتخاری با اشاره به افت فشار گاز در برخی مناطق خراسان رضوی گفت: در دو شب گذشته در برخی شهرهای استان افت فشار شدید داشتیم و سبب شد در این شهرهای دور از تأسیسات تقویت فشار، افت فشار و قطعی گاز رخ دهد که بخش عمده گاز مشترکان دیروز وصل شد.

وی افزود: اکنون شبکه گاز در همه شهرهای استان پایدار است به جز تربت جام که مشکل زیرساختی دارد و هنوز نتوانستیم گاز ۱۷ هزار مشترک از ۹۰ هزار و ۲۰۰ مشترک را وصل کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با بیان اینکه نفت سفید، کپسول گاز مایع و بخاری نفتی و برقی به اندازه کافی توزیع شده است، اظهار کرد: اکنون ۳۰ درصد تربت جام از گاز برخوردار نیستند، اما بیش از ۱۰ هزار والور نفتی، همچنین ۸ هزار هیتر برقی میان منازل منطقه توزیع شده و نفت سفید هم رایگان است.

به گفته افتخاری، مشترکان خراسان رضوی که همچنان مشکل قطعی گاز دارند می‌توانند با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۱۵۹۴ شرکت گاز را در جریان بگذارند تا فوری نسبت به حل مشکل آنها اقدام شود.

وی راه‌حل کوتاه‌مدت گذر از بحران کنونی را صرفه‌جویی و راه‌حل بلندمدت را تقویت خط انتقال گاز این منطقه اعلام کرد که با دستور وزیر نفت نسبت به احداث آن اقدام می‌شود.

کد خبر 467460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =