لزوم توجه مسئولان حوزه‌های مختلف از جمله نفت به افزایش سرمایه‌گذاری و ارتقای بهره‌وری

رئیس‌جمهوری از مسئولان حوزه‌های مختلف همچون نفت، صنعت، معدن و کشاورزی خواست با کار و تلاش شبانه‌روزی برای افزایش سرمایه‌گذاری و ارتقای بهره‌وری تلاش کنند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سیدابراهیم رئیسی در نشست امروز (چهارشنبه، ۱۲ بهمن‌ماه) هیئت وزیران با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، محمد مخبر را مأمور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان، همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.

وی تلاش برای دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی را یکی از انتظارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست‌های برنامه هفتم توسعه از دولت برشمرد و از مسئولان حوزه‌های مختلف همچون نفت، صنعت، معدن و کشاورزی خواست با کار و تلاش شبانه‌روزی برای افزایش سرمایه‌گذاری و ارتقای بهره‌وری همسو با تحقق این خواسته تلاش کنند.

رئیس‌جمهوری اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را نیز از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری از دولت عنوان و بر لزوم پیگیری و همکاری همه دستگاه‌ها با سازمان برنامه و بودجه کشور در این باره تأکید کرد تا موضوع به‌زودی در نشست شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح شود.

کد خبر 468239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =