اردوهای راهیان پیشرفت فرصتی غیر رسمی برای آشنایی با دستاوردهای صنعت نفت

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اینکه در صنعت نفت باید نگاه آینده‌نگارانه به دستاوردهای ۴۴ سال اخیر داشته باشیم، افزود: اردوهای راهیان پیشرفت فرصت‌های غیر رسمی برای دانش‌آموزان و معلمان برای آشنایی با دستاوردهای صنعت نفت کشور فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار شانا، رضامراد صحرایی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۸ بهمن‌ماه) در نخستین رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی (تاک) با تأکید بر اینکه مرکز ثقل آموزش و تربیت در هر کشوری معلمان هستند، افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر نقش مرجعیت معلمان در کشور ما کم شده، از این رو یکی از وظایف ما این است که این نقش را بار دیگر به معلمان کشور برگردانیم.

وی گسست نسلی را یکی از آفت‌های اصلی میان جوانان و نوجوانان کشور دانست و تصریح کرد: متأسفانه هم‌اکنون اختلاف فرهنگی و اجتماعی میان نسل امروز و نسل یک دهه پیش بسیار عمیق است، یکی از راهکارهای کاهش این عمق معلمان هستند که می‌توانند در فضای کلاس‌های درسی دانش‌آموزان را به مرجعیت برسانند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان این که هم اکنون دانشجویان ترتبیت معلم به غیر از پشت سر گذاردن ۱۵۰ واحد درسی در دانشگاه‌ها باید ۱۲ مهارت لازم برای معلمی را نیز به دست آوردند، اظهار کرد: دانش‌آموزان کشور هم‌اکنون از پیشرفت‌های بزرگ در صنعت نفت به‌عنوان بزرگترین آزمایشگاه کشور، بی‌خبر هستند و لازم است معلمان و دانش‌آموزان با این صنعت هر چه زودتر بیشتر آشنا شوند.  

صحرایی با تأکید بر اینکه در صنعت نفت باید نگاه آینده‌نگارانه به دستاوردهای ۴۴ سال اخیر داشته باشیم، افزود: اردوهای راهیان پیشرفت فرصت‌های غیر رسمی برای دانش‌آموزان و معلمان برای آشنایی با دستاوردهای صنعت نفت کشور فراهم می‌کنند.

کد خبر 468718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =