هنر سینما بهترین راه برای نمایش تلاش‌های کارکنان و دستاوردهای صنعت نفت

وزیر نفت گفت: بهترین روش برای نمایش دستاوردها و تلاش‌های شبانه‌روزی صنعت نفت استفاده از هنر سینماست.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی شامگاه سه‌شنبه (۱۸ بهمن‌ماه) در حاشیه اکران «فیلم گل‌های باوارده» در جمع خبرنگاران با یادآوری امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارتخانه‌های نفت و فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: تاکنون اطلاع‌رسانی جامعی درباره رشادت‌ها و دستاوردهای  کارکنان صنعت نفت در بخش‌های بالادست و پایین‌دست نشده است، از این رو متوجه شدیم بهترین راه اطلاع‌رسانی استفاده از ظرفیت سینما است.

وی با اشاره به وجود تفاهم‌نامه همکاری بین وزارتخانه‌های نفت و فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمایل آقای محمدمهدی اسماعیلی برای همکاری دوجانبه، بیان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همان‌طور که در ابتدای دولت سیزدهم قول دادند ریل سینما را عوض کردند و هم‌اکنون واقعیت‌ها را به پرده سینما آورده‌اند.

وزیر نفت وجود ذخایر عظیم نفت و گاز را اتفاق و نعمتی عظیم برای کشور دانست و گفت: فیلم «گل‌های باوارده» آغاز همکاری دو وزارتخانه است؛ این فیلم توانسته است بخشی از زحمات کارکنان صنعت نفت را به تصویر بکشد.

اوجی با تأکید بر اینکه کارکنان صنعت نفت به‌صورت شبانه‌روزی روی سکوها، در پالایشگاه‌ها، مسیرهای و تأسیسات خطوط انتقال نفت و گاز کار می‌کنند تا تأمین پایدار انرژی در کشور محقق شود، تصریح کرد: انتقال دستاوردهای کارکنان صنعت نفت از طریق سینما به جوانان و مردم ایران امید می‌دهد.

وی اظهار کرد: با وجود تحریم‌های شدید ازسوی استکبار جهانی صادرات نفت ایران و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ در حال انجام است.

کد خبر 468747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =