تبدیل وضعیت ۲۰۶ نفر از کارکنان شرکت انتقال گاز ایران

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از تبدیل وضعیت ۲۰۶ نفر از کارکنان ستادی و مناطق عملیاتی این شرکت در طرح تبدیل وضعیت ایثارگری خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، غلامعباس حسینی به آمار کلی مشمولان ایثارگری اشاره کرد و گفت: ۱۲۴۸ نفر در ستاد و مناطق ده‌گانه عملیات انتقال گاز مشمول طرح ایثارگری شدند که تعداد کل مشمولان بند «و» ۲۳۲ نفر و مشمولین بند «د» ۱۰۱۶ نفر هستند.

وی ادامه داد: از این آمار کلی، ۱۴۰ نفر از کارکنان قرارداد مستقیم در قالب بند «و» ماده ۴۴ برنامه پنجم توسعه کشور و ۶۶ نفر از نیروهای پیمانکاری در قالب بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور تبدیل وضعیت شده‌اند و حکم استخدام رسمی برای آنها صادر شده است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران افزود: مراحل تبدیل وضعیت ۶۱ نفر از کارکنان قرارداد مستقیم و ۸۶۵ نفر از کارکنان پیمانکاری در حال انجام طب صنعتی و در مرحله تأییدیه گزینش است که استعلام مدرک تحصیلی و تأییدیه ایثارگری آنها تکمیل شده و منتظر مجوز صدور تشریفات استخدامی از واحد تأمین نیروی انسانی شرکت ملی گاز هستند.

حسینی تصریح کرد: برای ۱۸ نفر از مشمولان بند «و» و ۳۴ نفر از مشمولان بند «د» مجوز صادر نشده یا سمت سازمانی برای آنها ایجاد نشده است.

وی گفت: ۱۳ نفر از همکاران بند «و» و ۵۱ نفر از بند «د» هم از ادامه مراحل تبدیل وضعیت انصراف داده‌اند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در پایان یادآور شد: مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت با هماهنگی و اخذ مجوز از واحد تأمین نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران در نظر دارد طی هفته آینده با حضور کارشناسان مربوطه در مناطق عملیاتی، نسبت به تکمیل فرمت‌های مربوطه و ارائه به تأمین نیروی انسانی شرکت ملی گاز برای نهایی کردن فرآیند تبدیل وضعیت کارکنان اقدام کنند.

کد خبر 468937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =