دغدغه وزیر نفت حل مشکلات نیروی انسانی است

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد و توانمندی نیروی انسانی در صنعت نفت ایران شد، گفت: امروز خدمت‌رسانی به مردم نقش مهمی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایفا می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان قم، مهدی علی‌مددی در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۴۶ طرح گازرسانی در این استان، ضمن تبریک چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: امروز خدمت‌رسانی به مردم نقش مهمی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایفا می‌کند که این موضوع نیازمند نگاه و توجه ویژه به بحث نیروی انسانی است.

وی در تشریح نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف یک مجموعه تصریح کرد: در صنعت نفت و گاز کشور، این سرمایه نیروی انسانی است که کار هدایت مجموعه را به‌عهده‌دار دارد. نفت و گاز همواره وجود داشته است ولی آنچه در این بین نفت و گاز را به یک ثروت ارزشمند تبدیل کرده انگیزه کار، زحمت و رشادت‌های نیروی انسانی بوده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت با بیان اینکه این مجموعه در دولت سیزدهم همه تلاش خود را بر این معطوف کرده است تا دغدغه‌های نیروی انسانی را به حداقل ممکن برساند، تأکید کرد: در این راه چالش‌های زیادی پیش‌روی ما بوده و سعی ما بر این است تا مشکلات موجود را از نزدیک بررسی کنیم و راهکارهای حل آنان را ارائه دهیم.

علی‌مددی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد و توانمندی نیروی انسانی در صنعت نفت ایران شد، گفت: همه دغدغه وزیر نفت نیز حل مشکلات نیروی انسانی است و بر همین مبنا ما در این حوزه سعی کرده‌ایم به خواسته‌های کارکنان پاسخ دهیم و مطالبات بحق آنان را از مسیرهای قانونی دنبال کنیم.

کد خبر 469003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =