یکصدوهفتادوهفتمین جایگاه سوخت آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از گشایش یکصدوهفتادوهفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی در آیین افتتاح این جایگاه هم‌زمان با چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که با حضور استاندار و مسولان استانی برگزار شد، گفت: این جایگاه در ناحیه هشترود شهرستان چاراویماق افتتاح و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

وی با اشاره به رشد و توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت در استان و افزایش ظرفیت خدمت‌رسانی به مردم شریف گفت: جایگاه «نگین چاراویماق» با ۱۵۰ میلیارد ریال  سرمایه ازسوی بخش خصوصی و با  همکاری و پیگیری مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی راه‌اندازی شد.

مدیر پخش منطقه آذربایجان شرقی تأکید کرد: جایگاه عرضه سوخت یادشده در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در مسیر میاندوآب به میانه گشایش یافت که دارای مخازن بنزین و نفت‌گاز و نیز دو سکو، چهار دستگاه تلمبه و هشت نازل است.

بر پایه این گزارش، با گشایش این جایگاه عرضه تازه‌تأسیس، تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی استان به ۲۶۲ جایگاه افزایش یافته و افزون بر ارتقای ظرفیت خدمات سوخت‌رسانی برای ۶ نفر نیز به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

کد خبر 469004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =