تلاش‌ کارکنان نفت برای تأمین گاز زمستانی ستودنی است

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: از تلاش‌های کارکنان صنعت نفت برای تولید گاز و تأمین انرژی مورد نیاز کشور در شرایط سخت زمستان قدردانی می‌کنیم. این موضوع از افتخارهای دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان فارس، جعفر قادری شامگاه دوشنبه (۲۴ بهمن‌ماه) در نشست بررسی طرح‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران که با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد نفت در ستاد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس‌جنوبی در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: نفت مجموعه‌ای تخصصی است و باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که کارکنان انگیزه لازم را برای ایفای نقش خود داشته باشند.

وی افزود: اگر حوزه پارس جنوبی را کنار بگذاریم، استان فارس یکی از استان‌های قطب تولید گاز در کشور است و به لحاظ قدمت از نخستین استان‌های دارای پالایشگاه گاز بودیم.

نماینده شیراز در مجلس با بیان اینکه بخش زیادی از کارکنان صنعت نفت در فارس ساکن هستند، تصریح کرد: در این زمینه در بخش مسئولیت‌های اجتماعی و بهداشت و درمان اقدام‌های متعددی باید انجام شود تا زمینه رضایت مردم فراهم آید.

قادری خطاب به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: امید است با کمک شما طرح‌ها را به‌خوبی پیش ببریم و زمینه شتاب‌بخشی به توسعه در استان فارس فراهم شود.

محمدمهدی فروردین، نماینده فیروزآباد، قیر، کارزین و فراشبند در مجلس نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ثروت زیادی در کشور داریم و یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های دولت انقلابی اشتغال و سامان‌دهی نیروی انسانی است که تلاش‌های مناسبی در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته توجه ویژه‌ای به بحث مسئولیت‌های اجتماعی نشده است، اظهار کرد: در این دولت این نگاه ویژه‌ای وجود دارد و انتظار می‌رود در بحث‌هایی مانند بهداشت و درمان، ترمیم جاده‌های مواصلاتی، آموزش و... اقدام‌های ماندگاری انجام شود.

کد خبر 469086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =