قرارداد نهایی برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت امضا شد

قرارداد برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب امضا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، قرارداد برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب امضا شد و بر این اساس بیست‌وهفتمین دوره این رویداد، به‌صورت قطعی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در شهرآفتاب برگزار می‌شود.

این قرارداد از سوی غلامرضا جمالی،‌ رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و مدیر نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت و عباس تقدسی‌نژاد، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب امضا شد.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی ایران است که بیشترین مشارکت‌کننده داخلی و خارجی را در سال‌های گذشته داشته است و بر اساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری این رویداد که با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و مدیران شرکت‌های اکتشاف و تولید، سازندگان کالا و تجهیزات، انجمن‌ها و بخش‌های مرتبط با صنعت نفت برگزار می‌شود، در دوره بیست‌وهفتم در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب که در جنوب شهر تهران قرار دارد، با توجه به‌ویژگی‌های مناسب و منحصربه‌فرد از جمله وجود سالن‌های مدرن، استاندارد و ویژه نمایشگاهی و مطابق با نمایشگاه‌های معتبر دنیا، دسترسی به مترو از نقاط مختلف شهر تهران و سرویس‌های اختصاصی حمل‌ونقل عمومی و پشتیبانی کامل از سوی شهرداری تهران، امکانات مناسب مانند پارکینگ وسیع و... آمادگی برگزاری بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه نفت به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت نفت کشور و یکی از معتبرترین رویدادهای صنعت نفت جهان را دارد.

شایان ذکر است پیش‌ثبت‌نام بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز (یکشنبه، هفتم اسفندماه) آغاز می‌شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه به نشانی www.iran-oilshow.ir مراجعه کنند.

کد خبر 469565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =