برداشت حداکثری گاز از پارس جنوبی در زمستان ۱۴۰۱ محقق شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در گفت‌وگوی تلفنی با کارکنان سکوهای پارس جنوبی در آستانه تحویل سال ۱۴۰۲ ضمن قدردانی از زحمات کارکنان گفت: با انجام به‌موقع تعمیرات اساسی در سال ۱۴۰۱ حداکثر ظرفیت برداشت را از سکوهای پارس جنوبی داشتیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، محسن خجسته‌مهر شامگاه دوشنبه (۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱) در گفت‌وگوی تلفنی با مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و کارکنان شاغل در سکوهای گازی پارس جنوبی، ضمن تبریک سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال نو گفت: شما کارکنان عزیز در حالی که هم‌اکنون باید در کنار خانواده خود منتظر تحویل سال باشید، همچنان مشغول انجام‌وظیفه هستید و لازم می‌دانم سال نو را به شما و به‌ویژه خانواده‌های شما تبریک بگویم.

وی با بیان اینکه ثمره تلاش کارکنان سکوهای پارس جنوبی برداشت حداکثری گاز در فصل زمستان بوده است، گفت: من شبانه‌روز در جریان زحمات شما کارکنان بودم و امیدوارم شاهد تحول و پیشرفت در شرکت نفت و گاز پارس باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تولید ۷۰ درصد گاز کشور در میدان مشترک پارس جنوبی گفت: خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ تعمیرات اساسی به‌موقع و این کار با مدد و دستان پرتوان شما انجام شد.

خجسته‌مهر بیان کرد: دست یکایک شما را می‌بوسم و به گرمی می‌فشارم و مطمئن هستم با این روحیه و توانی که دارید سال آینده، موفقیت‌های بیشتر و دستاوردهای بهتری را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان این گفت‌وگوی تلفنی گفت: لازم می‌دانم از خانواده، همسران و فرزندان همکاران هم تشکر ویژه داشته باشم، زیرا کار کارکنان روی سکوهای گازی به‌معنای واقعی مجاهدت و عبادت است.

کد خبر 470541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =