لزوم تسریع فرآیند توسعه مدیران صنعت نفت

معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت با تأکید بر لزوم تسریع فرآیند توسعه مدیران صنعت نفت گفت: شناسایی مدیران و استعدادها در هیئت‌های عالی فنی تخصصی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت باید به‌سرعت انجام و از فرصت‌سوزی جلوگیری شود.

یه گزارش خبرنگار شانا، سجاد خلیلی امروز (دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه) در نشست هیئت‌های عالی فنی تخصصی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با تأکید بر لزوم تسریع فرآیند توسعه مدیران صنعت نفت اظهار کرد: لازم است حرفه‌های هدف به سرعت در هیئت‌های عالی فنی و تخصصی شناسایی و سطوحی از گواهینامه‌های فنی تخصصی احصا شوند.

وی درباره لزوم سیاست‌زدایی در انتخاب مدیران و استعدادهای مدیریتی افزود: موضوع خبرگان فنی و تخصصی در دوره‌های گذشته با سیاست‌زدگی همراه بود در حالی‌که باید مبتنی بر مباحث فنی و تخصصی و فارغ از جناح‌بندی سیاسی باشد تا سال‌های سال این رویکرد تداوم داشته باشد.

معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت به هدف نهایی تدوین نظام‌نامه توسعه مدیریت صنعت نفت اشاره و تصریح کرد: هیئت‌های عالی فنی و تخصصی در دام تدوین آیین‌نامه و دستورعمل نیفتند زیرا هدف نهایی انتخاب افراد شایسته و دریافت گواهینامه صلاحیت است تا این افراد به جایگاه واقعی خود برسند.

خلیلی در پایان گفت: شناسایی مدیران و استعدادها در هیئت‌ها باید به‌سرعت انجام و از فرصت‌سوزی جلوگیری شود.

کد خبر 472522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =