کارگروه‌های تخصصی بررسی زمینه‌های همکاری ملی حفاری با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نفت آغاز به‌کار کرد

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری از آغاز فعالیت کارگروه‌های تخصصی این شرکت برای ارزیابی و بررسی زمینه‌های همکاری با شرکت‌های حاضر در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هم‌زمان با گشایش این نمایشگاه در تهران خبر داد.

به گزارش شانا، محمدرضا علیزاده عطار امروز (چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه) با اشاره به اهمیت بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان یک رویداد مهم و ارزشمند در صنعت نفت کشور که امسال با حضور یک هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی برگزار شده است، اظهار کرد: این شرکت برای استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های سازنده، تأمین‌کننده و دانش‌بنیان‌ها اقدام به تشکیل کارگروه‌های تخصصی متشکل از کارشناسان خبره از بخش‌های مختلف سازمان کرده است.

وی افزود: این همکاران در مدت چهار روز کاری نمایشگاه با حضور در غرفه‌های سازندگان، تولیدکنندگان، دانش‌بنیان‌ها و مراکز علمی و پژوهشی با تازه‌ترین فناوری‌های کاربردی در صنعت نفت و حفاری در بخش‌های ساخت قطعات و تجهیزات فولادی و لاستیکی و الکترونیکی با فناوری‌های پیشرفته آشنا می‌شوند و با مدیران و نمایندگان شرکت‌ها به رایزنی و تبادل‌نظر می‌پردازند.

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: نتایج بررسی‌های فنی و تخصصی این گروه‌ها در نشست مدیران ارشد شرکت مطرح و درباره برنامه بازدید از ظرفیت‌های شرکت‌های منتخب و افزودن در فهرست شرکت‌های همکار و نحوه همکاری و ارتباط با آنها تبادل نظر و تصمیم‌گیری می‌شود.

علیزاده عطار اظهار کرد: این مدیریت افزون بر تشکیل کارگروه‌ها و حضور فعال در نمایشگاه، امضا و مبادله چند تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌ها و امضای قرارداد ساخت تجهیزات تخصصی حفاری در قالب تولید بار اول با شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار دارد.

به گزارش شانا، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه» از امروز (چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و تا روز شنبه هفته آینده (۳۰ اردیبهشت‌ماه) دایر خواهد بود.

کد خبر 472654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =