پالایشگاه‌های نفت تهران، امام خمینی (ره) شازند و آبادان ۷ تفاهم‌نامه با دانش‌بنیان‌ها امضا کردند

پالایشگاه‌های نفت تهران، نفت امام خمینی (ره) شازند و آبادان در حاشیه سومین روز برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هفت تفاهم‌نامه با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت پالایش نفت تهران بعدازظهر امروز (جمعه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه سومین روز بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در غرفه انجمن صنفی صنعت پالایش نفت، با شرکت ایران دلکو، سه تفاهم‌نامه در زمینه تولید کاتالیست‌های واحد هیدروکراکینگ، احیای کاتالیست‌های واحد هیدروکراکینگ در خارج از راکتور و ساخت فیلترهای جذب ساکس، ناکس و مونوکسیدکربن از دودکش کوره‌های پالایشگاه تهران امضا شد.

پالایشگاه نفت تهران همچنین در این آیین، یک تفاهم‌نامه با شرکت کاوش صنعت توس در زمینه ایجاد کارگروه مشترک با هدف بهینه‌سازی و افزایش پایداری تولید مجتمع و یک تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در زمینه طرح‌های پژوهشی درباره مسائل حقوقی، مشکلات زیست محیطی، انتقال تکنولوژی شرکت‌های صاحب لیسانس و خصوصی‌سازی صنایع پالایشی (از جمله پالایشگاه تهران) امضا کرد.

در این آیین همچنین شرکت پالایش نفت آبادان یک تفاهم‌نامه با شرکت نیروگاهی آهار (متخصص سیستم‌های کنترل و حفاظت نیروگاهی) امضا کرد.

شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند نیز در این آیین یک تفاهم‌نامه در زمینه بومی‌سازی قطعات توربین‌های گازی SGT700 شرکت زیمنس با شرکت موادکاران جاهد نوآور امضا کرد.

کد خبر 472837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =