بهسازی و نوسازی پالایشگاه‌های پارس جنوبی در دستور کار ویژه

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به روند رو به پیشرفت تعمیرات اساسی امسال طبق برنامه‌ زمان‌بندی در پالایشگاه‌های این مجموعه گفت: نوسازی و بهسازی تأسیسات، تجهیزات و قطعات کلیدی پالایشگاه‌های پارس جنوبی در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد باهوش اظهار کرد: اکنون بخش بسیار عظیمی از انرژی کشور به همت و تلاش متخصصان و کارکنان مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی تأمین می‌شود و این مهم افتخاری بسیار بزرگ است.

وی افزود: تولید و فرآورش حداکثری گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های مجتمع همواره باید حفظ شود و همسو با این اصل مهم، نوسازی تأسیسات، تجهیزات و قطعات کلیدی پالایشگاه‌های مجتمع در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اولویت‌های نخست این مجموعه برای نوسازی و بازسازی تصریح کرد: در زمینه‌ برق، مکانیک و ابزار دقیق واحد عملیات و فرآیند مهندسی به‌صورت بسیار جدی و دقیق ورود و در همه واحدها تجدیدنظر کرده که این حرکت به‌صورت بسیار دقیق و برنامه‌ریزی‌شده در حال اجراست.

باهوش گفت: تاکنون با اقدام‌های نوآورانه و کارآمد متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی امور را مدیریت کردیم و نگذاشته‌ایم هیچ خللی در روند تولید حداکثری و پایدار گاز وارد شود و سعی کردیم سیستم را آنلاین و روزآمد و مطابق تجهیزاتی که وجود دارد، به‌روز کنیم و همسو با همین اصل، برنامه‌های بسیار شاخص و مهمی برای ارتقای پالایشگاه‌های این مجموعه در دستور کار داریم.  

وی یادآور شد: تجهیز همه پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به فناوری روزآمد در سطح بالای کلاس جهانی ضروری است و خوشبختانه در این باره، کارهای خوبی در این مجموعه بزرگ گازی کشور و خاورمیانه در حال اجراست.

کد خبر 473257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =