نخستین نشست هیئت عالی فنی و تخصصی گروه شغلی مدیریت منابع انسانی برگزار شد

نخستین نشست هیئت عالی فنی و تخصصی گروه شغلی مدیریت منابع انسانی، با حضور معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، در این نشست که روز سه‌شنبه (دوم خردادماه) با حضور مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و رئیس هیأت عالی فنی و تخصصی گروه شغلی مدیریت منابع انسانی برگزار شد، محسن حقیقی‌مقدم، مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، اعضای هیئت، جمعی از معاونان، رؤسا، کارشناسان مرکز و کارشناسان سازمان اداری و استخدامی کشور حضور داشتند.

در این جلسه عباس گوگردچیان، مشاور مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، ضمن بیان اهداف، برنامه‌ها و اقدام‌های انجام‌شده در این حوزه، به ارائه گزارشی در رابطه با ابلاغیه‌ها، دستورعمل‌ها و اقدام‌های پیش‌رو در این زمینه پرداخت.

محسن حقیقی‌مقدم، مدیر مرکز توسعه مدیریت نفت در ادامه درباره وظایف هیئت عالی فنی و تخصصی مرکز توضیحات تکمیلی را ارائه کرد و به تشریح سیاستگذاری‌ در این زمینه پرداخت.

وی در ادامه ضمن تأکید بر جایگاه مهم هیئت، نکاتی را در مورد راهبردها، سیاست‌های کلان و اهداف آینده تشریح کرد.

همچنین فریبرز فرشاد، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت، سیروس امیری چیمه، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز، وحید عبدالله‌زاده، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش و هادی شایق، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، به بیان دیدگاه‌های تخصصی و پیشنهادهای خود پرداختند.

کارشناسان سازمان اداری و استخدامی نیز ضمن اشاره به ظرفیت‎های این سازمان به‌منظور تحقق اهداف پیش‌رو، به تبادل نظر با حاضران در این نشست پرداختند.

برگزاری مراسم معارفه محمدزاده ثانی، عضو هیئت عالی فنی و تخصصی گروه شغلی مدیریت منابع انسانی و بیان دیدگاه‌های وی درباره اهداف هیأت، بخش پایانی این جلسه بود.

کد خبر 473295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =