آغاز دوره آموزش بدو استخدام معدل‌های الف دانشگاه نفت در مجتمع پارس جنوبی

دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان تازه استخدام ویژه معدل الف دانشگاه صنعت با حضور ۴۰ نفر از کارآموزان و مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور آشنایی با مقررات اداری و استخدامی آغاز شد. 

به گزارش شانا، بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین آغاز دوره آموزشی بدو استخدام ۴۰ نفر از کارکنان ورودی جدید که در مرکز آموزش فنی و تخصصی شرکت ملی نفت مرکز اصفهان برگزار شد، گفت: آشنایی با آیین‌نامه‌ها و مقررات نظام اداری و استخدامی در این دوره از موارد مهم دوره آموزشی است.

>>> بیشتر بخوانید؛

جذب بیش از ۳۰۰ فارغ‌التحصیل دانشکده نفت در مجتمع پارس جنوبی

وی ادامه داد: دوره آموزشی این گروه در بازه زمانی دو ماه برگزار خواهد شد و کارآموزان پرتلاش پس از پایان دوره‌ها به محل کار در مجتمع گاز پارس جنوبی معرفی می‌شوند و دوران پر از افتخار و تلاش خود را در صنعت گاز آغاز می‌کنند.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این مجموعه با تولید بیش از ۷۵ درصد گاز کشور نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در چرخش اقتصادی کشور دارد و کارکنان آن نیز از کلیدی‌ترین و کارآمدترین نیروهای صنعت نفت و گاز کشور هستند.

حیدری یادآور شد: کارمندان سختکوش، ستون فقرات و بازوی پرتوان مجموعه بزرگ گاز پارس جنوبی هستند و امید داریم شما عزیزان نیز با پیاده‌سازی اخلاق حرفه‌ای در کار و بروز خلاقیت و نوآوری در آینده بسیار نزدیک بازوان پرتوان این مجموعه بزرگ باشید.

کد خبر 474325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =