تلاش دولت مردمی خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مناطق محروم کشور است

معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به شعار «عدالت‌محوری» دولت سیزدهم، تأکید کرد که تلاش دولت مردمی خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مناطق محروم کشور است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان خراسان رضوی، مجید چگنی صبح امروز (جمعه، دوم تیرماه) در آیین بهره‌برداری پروژه خط لوله گاز «دیزباد - تربت حیدریه» با اشاره به وابستگی کشور به گاز طبیعی گفت: همه صنایع، بخش‌های تجاری، صنعتی و خانگی کشور به‌زودی از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۹ هزار کیلومتر خط انتقال گاز و بیش از ۴۲۶ هزار کیلومتر شبکه گاز شهری و روستایی در کشور وجود دارد، افزود: اکنون به‌طور تقریبی همه صنایع و نیروگاه‌های کشور به گاز وابسته هستند و کارکنان صنعت گاز به طور شبانه‌روزی در تلاش‌اند تا اخلالی در تأمین پایدار گاز به‌وجود نیاید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: با برنامه‌هایی که در دستور کار داریم، شبکه گاز شرق و شمال شرق کشور به‌زودی تقویت می‌شود که این کار قدرت مانور ما را برای توسعه تجارت گاز هم افزایش می‌دهد.

چگنی تأکید کرد: یکی از شعارهای برجسته و افتخارآمیز دولت سیزدهم عدالت‌محوری است و عمده پروژه‌های شرکت ملی گاز ایران هم براساس همین شعار اکنون در مناطق کم‌برخوردار و محروم اجرا می‌شوند. تلاش دولت مردمی خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مناطق محروم کشور است.

کد خبر 474589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =