رویکرد وزارت نفت در حوزه محیط زیست مثبت و ستودنی است

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: توجه و اهتمام وزیر نفت به حوزه محیط زیست شایسته قدردانی است.

سمیه رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به قرائت بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان خطاب به رئیس‌جمهوری درباره اقدام‌های شایسته وزارت نفت در صحن علنی مجلس اظهار کرد: خوشبختانه شاهد هستیم در اجرای طرح‌ها و سرمایه‌گذاری‌های وزارت نفت، موضوع حفظ محیط زیست رعایت می‌شود و این موضوع برای بنده به‌عنوان رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس قابل توجه و شایسته قدردانی است.

وی افزود: در دوره وزارت آقای اوجی در وزارت نفت استانداردهای محیط زیستی با جدیت رعایت می‌شود که نمونه آن پیشبرد طرح‌های جمع‌آوری گازهای همراه نفت است که در این باره اقدام‌های عملی و سازنده‌ای انجام شده است.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس اظهار کرد: وزارت نفت در این مدت فعالیت‌های مثبتی به‌ویژه در بخش محیط زیست داشته است که امیدواریم این‌گونه فعالیت‌ها تداوم داشته باشد، همچنین انتظار داریم این وزارتخانه به‌صورت کامل طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) را نیز اجرا کند، زیرا این طرح در کمک به بهود محیط زیست بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

شایان یادآوری است که در نشست علنی روز سه‌شنبه، ششم تیرماه مجلس شورای اسلامی ۲۲۰ نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری از اقدام‌های شایسته وزارت نفت تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 474869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =