توزیع روزانه ۵۵۰ هزار لیتر نفت‌گاز یور ۴ در منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: با هدف کاهش آلودگی هوا و خدمت‌رسانی مطلوب به چرخه حمل‌ونقل، روزانه به‌طور میانگین ۵۵۰ هزار لیتر نفت‌گاز یور ۴ در سطح منطقه تأمین و توزیع می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد در بازدید گروه معین از نواحی ماکو و بازرگان با اشاره به افزایش مصرف نفت‌گاز در حوزه حمل‌ونقل گفت: نفت‌گاز در بخش‌های مختلف از جمله جابه‌جایی مسافر و کالاها از طریق جاده‌ها، خطوط ریلی و آبی مصرف می‌شود.

وی تحقق حقوق شهروندی، سازگاری با محیط زیست، افزایش راندمان سوخت خودروها، همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل‌ونقل را از مزایای استفاده از این فرآورده عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه و اهمیت تأمین سوخت بخش کشاورزی تأکید کرد: از ابتدای امسال بالغ بر ۳۰ میلیون لیتر نفت‌گاز بخش کشاورزی در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳.۵ درصد افزایش همراه بوده است.

مجرد تصریح کرد: این سهمیه سوخت به ادوات، ماشین‌آلات کشاورزی، واحدهای مرغداری، دامداری، گلخانه‌ها، چاه‌های کشاورزی، صنایع تبدیلی و تأسیسات مصرف‌کننده سوخت تخصیص یافته است.

گروه معین اصلی منطقه متشکل از مدیر منطقه، معاون بازرگانی، رؤسا و کارشناسان واحدهای اداری و مالی، بازرسی، برنامه‌ریزی، مهندسی فرآورده‌ها، حراست و روابط عمومی است که به‌صورت فصلی از همه نواحی، انبارهای نفت و مراکز سوختگیری‌ هواپیمایی استان بازدید می‌کند.

کد خبر 474702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =