صدور حواله سوخت آنلاین برای تردد مرزی خودروهای سواری در مرز بازرگان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از صدور حواله و پرداخت الکترونیکی مابه‌التفاوت نرخ سوخت در مرز بازرگان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد با اشاره به اهمیت ارائه خدمات و تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: مسافرانی که با خودروی سواری عازم ترکیه هستند، می‌توانند پیش از مراجعه به مرز بازرگان، به‌صورت الکترونیکی حواله سوخت آنلاین تردد مرزی دریافت کنند.

وی درباره فرآیند این دستاورد الکترونیکی توضیح داد: رانندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش مرزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به آدرس wwt16.niopdc.ir و وارد کردن مشخصات خوردوی سواری دارای پلاک ترانزیت، حواله سوخت خود را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کنند و در زمان مراجعه به مرز با سهولت و بدون معطلی از مرز خارج شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به صدور حواله و پرداخت الکترونیکی مابه‌التفاوت نرخ سوخت در مرز بازرگان برای نخستین بار در کشور، ادامه داد: این طرح از ابتدای امسال و به‌منظور تسهیل در تردد مسافران عازم خارج از کشور در یکی از مرزهای منطقه ارومیه به‌طور کامل اجرایی شده است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق مرزی کشور بوده و کنترل فروش مرزی سوخت در چهار مرز رازی، پلدشت، سرو و بازرگان تحت مدیریت منطقه ارومیه است.

کد خبر 639362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =