۱۶۷ جایگاه سوخت منطقه ارومیه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی گفت: کنترل و نظارت کشوری، استانی و شهرستانی از تاریخ پنجم اسفندماه امسال آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در سه نوبت از جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح منطقه ادامه دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد در بازدید گروه معین ناحیه خوی گفت: تیم‌های نظارتی در چند نوبت از همه جایگاه‌های سطح منطقه بازدید می‌کنند و تمام نواقص تا قبل از آغاز تعطیلات نوروزی برطرف می‌شود و جایگاه‌ها با همه توان خود آماده خدمت‌رسانی به عموم شهروندان و مسافران عزیز می‌شوند.

وی افزود: شهروندان عزیز می‌توانند پیشنهادها، انتقادها و شکایات خود را از طریق سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کنند که در کمتر از ۴۸ ساعت ازسوی مسئولان مربوطه پیگیری و پاسخ داده شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه افزود: ذخیره‌سازی در سطح منطقه ارومیه در شرایط مطلوب است و هیچ نگرانی برای تأمین سوخت نوروزی نداریم.

شایان ذکر است گروه معین اصلی منطقه متشکل از مدیر منطقه، معاون بازرگانی، رؤسا و کارشناسان واحدهای امور اداری و مالی، بازرسی، برنامه‌ریزی، مهندسی فرآورده‌ها، حراست و روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه به‌صورت فصلی از همه نواحی، انبارهای نفت و مراکز سوخت‌گیری‌ هواپیمایی استان بازدید می‌کند.

کد خبر 638034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =