صدوشصت‌وهفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه ارومیه به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: با افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت در پلدشت، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ارومیه به ۱۶۷ باب افزایش یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد در آیین بهره‌برداری از این جایگاه که معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی و دیگر مقام‌های محلی نیز حضور داشتند، گفت: مجتمع خدماتی و رفاهی «ساوالان پلدشت» واقع در کیلومتر ۲ جاده پلدشت به مرگنلر در زمینی به مساحت ۲۴ هزار مترمربع با دو سکوی سوخت‌گیری و ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه احداث شده که در مجموع داری چهار تلمبه و هشت نازل بنزین و نفت‌گاز است.

وی افزود: این جایگاه بنا به موقعیت جغرافیایی در مسیر تردد کامیون‌های خروجی از مرز احداث شده و امکان عرضه سوخت بنزین و نفت‌گاز را همزمان برای هشت خودرو فراهم کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از اقدام‌های مطلوب کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه ماکو برای جذب سرمایه‌ بخش خصوصی به‌منظور توسعه رفاه و خدمات عمومی به مردم فهیم شهرستان پلدشت قدردانی و تأکید کرد: با افتتاح و راه‌اندازی این جایگاه عرضه سوخت، امکان اشتغال‌ برای ۱۵ نفر فراهم شده است.

مجرد به تجهیزات بسیار مطلوب این جایگاه اعم از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت و امکانات رفاهی آن اعم از محل پارکینگ کامیون‌ها (تیر پارک) به مساحت ۱۴ هزار مترمربع، غذاخوری، کارواش، تعویض روغن، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی زنانه و مردانه و کافی‌شاپ جایگاه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش‌های انجام‌شده در طول سه سال اخیر، با افتتاح این جایگاه که در مسیر تردد خودروهای خروجی از کشور واقع شده، بخش زیادی از مشکلات مردم در این زمینه برطرف شود.

کد خبر 637672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =