نقش راهبردی انبار نفت سردار سلیمانی در تأمین سوخت آذربایجان غربی

معاون عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و هیئت همراه ضمن بازدید از تأسیسات و عملیات انبار نفت شهید سلیمانی از نقش مهم راهبردی ظرفیت مطلوب این انبار در تأمین سوخت استان آذربایجان غربی و استان‌های همجوار خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، مجتبی دلبری گفت: انبار نفت شهید سلیمانی ارومیه با ۳۲ سکوی تخلیه و بارگیری و آخرین استانداردهای زیست‌محیطی، ایمنی و پدافند غیرعامل به سیستم الکترونیکی اندازه‌گیری مخازن (LT-GT) تجهیز شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی و راهبردی حاکم بر منطقه امکان ارسال و ذخیره‌سازی بالغ بر ۱۱۸ میلیون لیتر انواع فرآورده را فراهم کرده است.

وی در این بازدید از نزدیک وضع تجهیزات مکانیکی و ابزار دقیق انبار نفت سردار شهید قاسم سلیمانی را ارزیابی کرد و چالش‌های حوزه سوخت‌رسانی مطرح و در گفت‌وگوهای دو سویه، راهکارهای عملیاتی به مسئولان منطقه ارائه شد.

معاون عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با قدردانی از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه به‌منظور سوخت‌رسانی بی‌وقفه به‌ویژه در زلزله شهرستان خوی اظهار کرد: با حمایت و هماهنگی مطلوب مسئولان منطقه، عملیات دریافت، نگهداشت و توزیع انواع فرآورده‌ نفتی با کیفیت مطلوب انجام و رضایت شهروندان همانند سال‌های گذشته حاصل خواهد شد.

کد خبر 475434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =