ظرفیت‌های همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و پالایشگاه تهران بررسی شد

واحدهای آموزش و مدیریت دانش پژوهشگاه صنعت نفت برای نخستین بار با هدف همکاری، تبادل تجارب و دانش پیرامون مباحث آموزش و مدیریت دانش نشستی با مدیران پالایشگاه تهران برگزار کردند.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، پژوهشگاه صنعت نفت و پالایشگاه تهران در نشستی مشترک سازوکارها و ابزارهای مدیریت دانش در زمینه آموزشی و یادگیری، گزارش فعالیت‌ها و اقدام‌های انجام‌شده در زمینه مباحث آموزشی و بررسی زمینه‌های همکاری مشترک آموزشی را بررسی کردند.

برگزاری دوره‌های مشترک و استفاده از توانمندی علمی استادان برای آموزش‌ها از دیگر مسائلی است که در این نشست به بحث و بررسی گذاشته شد.

برگزاری نشست‌های مرور پس از عملیات (AAR) در پژوهشگاه صنعت نفت و پالایشگاه تهران، بررسی نقشه دانش و پیشرفت آن در دو مجموعه و بهره‌برداری از اطلاعات موجود در آن برای تدوین سیاست‌های کلان منابع انسانی و دانشی سازمان در این نشست از سوی رؤسای مدیریت دانش هر دو سازمان پیگیری شد.

روش‌های ایجاد انگیزه در اشتراک‌گذاری انواع دانش در سازمان، طرح عوامل تأثیرگذار و پیش‌برنده در فرآیندهای مدیریت دانش، ارزیابی ویژگی‌ها و عملکرد سامانه مدیریت دانش از دیگر موضوع‌های مهمی است که در این نشست درباره‌ آنها بحث و تبادل نظر شد.

 با توجه به تنوع و تعداد مسائل مورد بحث و زمینه‌های مثبت همکاری در حوزه مدیریت دانش و آموزش، در این نشست بر ضرورت ادامه نشست‌های همکاری بین دو مجموعه تأکید و مقرر شد در ارتباط‌های آینده، با تشکیل نشست‌های موضوعی برگزاری دوره‌های آموزشی تأثیرگذار و چالش‌های مدیریت دانش به‌صورت جامع بحث و بررسی شود.

این نشست به همت واحدهای آموزش و تجهیز نیروی انسانی و مدیریت دانش پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

کد خبر 475093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =