۱۰۰۰ بسته کمک آموزشی به مناطق محروم کشور ارسال شد

هزار جلد کتاب کنکور طی دو مرحله به همت شورای نیکوکاری پژوهشگاه صنعت نفت، برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان‌های جنوبی کشور ارسال شد.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، غلامرضا شادبختی، رئیس شورای نیکوکاری پژوهشگاه با اشاره به فعالیت‌های اخیر این شورا گفت: به‌تازگی شورای نیکوکاری پژوهشگاه با همکاری کارکنان، کتاب‌های متعددی در زمینه کنکور، داستان، رمان و اقلامی مانند کیف و کفش و لوازم تحریر را برای دانش‌آموزان شهرستان‌های جنوبی کشور تهیه و ارسال کرد.

وی اظهار کرد: این شورا هر ساله با همکاری اعضا و کارکنان این مجموعه بسته‌های معیشتی متنوعی را برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان مناطق بی‌بضاعت تهیه می‌کند و در فصل‌های متفاوت در اختیار آنها قرار می‌دهد.

رئیس شورای نیکوکاری پژوهشگاه صنعت نفت افزود: با همت این شورا، مدرسه‌ای سه‌کلاسه در روستای ریسِ چابهار دایر شده است و از آذرماه سال پیش ساخت مدرسه دخترانه دیگری در شهرستان پلان از توابع چابهار با ظرفیت ۱۵۶ دانش‌آموز در دستور کار قرار دارد که امید است مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است شورای نیکوکاری به‌منظور اعتلا و تقویت هرچه بیشتر روحیه نوع‌دوستی و رأفت در جامعه و تلاش برای کمک به رفع مشکل‌ افراد نیازمند تشکیل شده است و اعضا آن را کارمندان و بازنشستگان این مرکز علمی تشکیل می‌دهند.

کد خبر 475429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =