نقش ارزشمند گاز در اجرای طرح‌های صنعتی و تولیدی کهگیلویه و بویراحمد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: گاز به‌عنوان سوخت پاک و خوراک پتروشیمی‌ها در اجرای طرح‌های صنعتی و تولیدی نقش مهمی در صنعت و اقتصاد کشور دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیداحسان عسگری امروز (دوشنبه، ۲۶ تیرماه) در آیین آغاز عملیات اجرایی مرحله نخست طرح ذخیره‌سازی میدان گازی مختار  که به‌صورت ویدیوکنفرانس با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری، جواد اوجی، وزیر نفت و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم نیروگاه یا کارخانه‌ای را راه‌اندازی کنیم، یکی از نیازهای اساسی آن، سوخت گاز است و این نعمت الهی، نقش مؤثری در چرخه صنعت و تولید دارد.

وی ادامه داد: با این تفاسیر اجرایی شدن طرح توسعه مخزن ذخیره‌سازی میدان گازی مختار نیز می‌تواند نقش مؤثری در چرخه صنعت و تولید داشته و فرصت‌های شغلی فراوانی در صنایع پایین‌دستی ایجاد کند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم این دیار شهیدپرور امیدوارند شرایط اقتصادی و رفاهی آنان با اجرای طرح‌هایی که امروز با حضور رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید، بهتر شود و ما نیز در کنار خادمان مردم در صنعت گاز، تلاش خواهیم کرد این موضوع تحقق یابد.

کد خبر 475759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =