شرکت مهندسی و توسعه گاز، سازمانی متعالی و پیشرو در زمینه انرژی است

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با تبیین جایگاه انرژی در دنیای معاصر گفت: بخش عمده‌ای از منازعات امروز جهان از سوی قدرت‌هایی طراحی می‌شود که هدف آنها کسب و برتری در زمینه انرژی است و شرکت مهندسی و توسعه گاز، سازمانی متعالی و پیشرو در زمینه انرژی به‌شمار می‌آید.

به گزارش شانا، عبدالرحمن کشوری روز چهارشنبه (۲۸ تیرماه) در بازدید از بخش دریایی پروژه انتقال گاز بندرعباس - لافت - گورزین، حوزه انرژی را از پرتنش‌ترین حوزه‌ها در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی کشورها دانست و اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی به‌دنبال ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه در زمینه توزیع انرژی هستند، از این رو باید برای پیشگیری از ایجاد اختلال در این قلمرو مهم برنامه داشت.

وی ادامه داد: یکی از کارآمدترین روش‌ها در پیشگیری این است که پدافند غیرعامل در ذات طرح‌ها دیده شود و امروز شاهد تعبیر این آرزو هستیم، زیرا راهبران فهیم طرح‌های توسعه‌ای به‌خوبی الزام‌های پدافند غیرعامل را در پروژه‌ها پیاده‌سازی کرده‌اند.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به این بازدید میدانی، عمق فهم و ادراک دست‌اندرکاران توسعه گاز را تحسین کرد و گفت: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران که مدیریت این پروژه مهم را برعهده دارد سازمانی متعالی و پیشرو در اجرای طرح‌های انرژی کشور به‌شمار می‌آید و از دانش، درک و فهم مناسب در این زمینه برخوردار است.

کشوری گفت: در پایان هر پروژه و هنگام تحویل آن به بهره‌دار باید اطلاعات مهم از جمله الزام‌های پدافند غیرعامل و اقدام‌های انجام‌شده در این باره، در بهترین شکل ممکن در اختیار بهره‌بردار قرار گیرد.

کد خبر 475918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =