ثبت بیش از ۸۹ هزار پیشنهاد از سوی کارکنان نفت و گاز گچساران با صرفه‌جویی میلیاردی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه نظام پیشنهادها و مشارکت از سال ۱۳۸۰ در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: تاکنون بیش از ۸۹ هزار و ۴۲۵ پیشنهاد از سوی کارکنان شرکت دریافت شده که پس از تصویب نهایی میلیاردها تومان سود و صرفه را در سازمان رقم زده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی گفت: یکی از موفق‌ترین نظام‌هایی که در چند دهه گذشته در واحدهای تولیدی و خدماتی کشورهای صنعتی به اجرا درآمده و نتایج درخشانی هم داشته، مشارکت کارکنان از طریق ارائه پیشنهادهاست.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از اجرای این نظام، بهبود گردش کار شرکت و بها دادن به شخصیت و کرامت انسانی کارکنان و در نتیجه افزایش بهره‌وری در سازمان است، افزود: به غیر از فواید اقتصادی، نظام مشارکت از نظر اجتماعی، با هدف تقویت همکاری دو طرف، میزان برخوردها و تعارض‌ها را کاهش داده و محیط کاری سالم و مناسبی را به‌وجود می‌آورد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهارکرد: در ۲۰ سال گذشته نظام پیشنهادهای شرکت نفت و گاز گچساران موفقیت و پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای داشته است، به‌گونه‌ای که در جشنواره‌های وزارتی و ملی از سوی موسسأت معتبر علمی دانشگاهی با تکیه بر شاخص‌ها و مدل‌های مطرح استانداردهای جهانی به‌عنوان فعال‌ترین دبیرخانه شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۳۸۱ معرفی شد و در سال‌های گذشته نیز در جشنواره ملی نظام مشارکت موفق به کسب عنوان‌های مختلف شده است.

کمالی تصریح کرد: در زمینه ارتقای فرهنگ نظام مشارکت و پیشنهاددهی نشست‌های توجیهی آموزشی و کارگاهی، در چارچوب بازدیدهای سیستمی را به مقدار ۳ هزار و ۸۰۰ نفرساعت برگزار کرده است.

وی با اشاره به عملکرد شرکت نفت و گاز گچساران در نظام مشارکت سال گذشته گفت: سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پیشنهاد از سوی کارکنان به دبیرخانه نظام مشارکت این شرکت  ارسال شده که از مجموع این پیشنهادها، ۳۱۵ مورد تصویب و ۱۱۱ مورد اجرایی شده که صرفه‌جویی اقتصادی میلیاردی به همراه داشته است و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی کامل و هم‌افزایی مقدار مشارکت کارکنان بالا رود.

کد خبر 476589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =