۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
  • کد خبر: 477015
همیاری مجتمع گاز پارس جنوبی در برق‌رسانی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که این مجموعه در ۴ ماه نخست امسال با هدف یاری رساندن به تأمین برق مورد نیاز جامعه پیرامونی، بیش از ۶۱۰ مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کرده است.

به گزارش شانا، احمد باهوش گفت: نیروگاه برق بعثت مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته است از ابتدای امسال با انجام تعمیرات اساسی و اقدام‌های نوآورانه و شاخص بازویی توانا برای کمک به تأمین شبکه برق سراسری باشد، در فصل تابستان نیز برای رفاه و آسایش هموطنان و جامعه پیرامونی، به مدیریت شبکه برق سراسری کمک کرده است.

وی با اشاره به حجم برق ارسالی به شبکه سراسری تصریح کرد: در این بازه زمانی با تکیه بر توان و دانش متخصصان و کارکنان نیروگاه بعثت و استفاده از قطعات و تجهیزات راهبردی سازندگان داخلی، بیش از ۶۱۰ مگاوات ساعت برق به شبکه‌ سراسری تزریق شده است و این حجم برق ارسالی در ماه‌های پیش رو تداوم و افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: در ۴ ماه نخست امسال بیش از ۲ میلیون و ۱۰۸ هزار مگاوات برق در نیروگاه برق بعثت مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شده است و خوشبختانه این برق تولیدی نقش بسیار مهمی در تولید پایدار گاز در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی دارد.

باهوش گفت: آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروگاه، پست‌ها و خطوط برق مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از مهم‌ترین طرح‌ها و دستاوردهای این مجموعه همسو با تولید پایدار گاز در ماه‌های سرد سال ۱۴۰۲ است.

کد خبر 477015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =