یکصدوهشتادودومین جایگاه عرضه سوخت در منطقه آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از راه‌اندازی و بهره‌برداری جایگاه اختصاصی «اوجان» به عنوان یکصدوهشتادودومین جایگاه عرضه سوخت این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با بیان اهمیت توسعه مجاری عرضه سوخت در ارتقای خدمات سوخت‌رسانی به شهروندان گفت: با پیگیری و نظارت مدیریت و مسئولان منطقه و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این جایگاه در ناحیه بستان‌آباد در مسیر ترانزیتی سراب - بستان‌آباد راه‌اندازی شده و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این جایگاه یازدهمین جایگاه ناحیه بستان‌آباد است، افزود: جایگاه اختصاصی یادشده در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۲۵۶ مترمربع با هزینه حدود ۴۰۰ میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی  احداث شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی بیان کرد: این جایگاه دارای یک سکوی بنزین با دو دستگاه تلمبه چهار نازله و یک سکوی نفت‌گاز با دو دستگاه تلمبه دونازله و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به مردم عزیز است.

شایان ذکر است این جایگاه پنجمین جایگاه عرضه سوخت است که امسال در منطقه آذربایجان شرقی در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفته است. با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح منطقه به ۱۸۲ جایگاه و تجهیزات سی‌ان‌جی نیز به ۱۷۲ جایگاه رسیده است.

کد خبر 477221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =