راه‌اندازی فاز نخست جاده امیدیه به جایزان از سوی شرکت نفت و گاز آغاجاری

هم‌زمان با هفته دولت فاز نخست جاده امیدیه به جایزان به‌طول ۸.۵ کیلومتر از سوی شرکت نفت و گاز آغاجاری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده، مدیرعامل این شرکت در آیین بهره‌برداری از این طرح ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، فاز نخست پروژه جاده امیدیه به جایزان که عملیات اجرایی آن از ۱۶ سال پیش تاکنون راکد مانده بود، با تأکید دولت سیزدهم بر انجام پروژه‌های نیمه‌تمام در زمان مشخص، از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، به‌طول ۸.۵ کیلومتر شامل اجرای روکش آسفالت، ایمن‌سازی، نصب علائم راهنمایی، گاردریل و خط‌کشی جاده با اعتباری بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: فاز دوم این طرح نیز طبق برنامه زمان‌بندی با هزینه‌ای بیش از ۶۳۰ میلیارد ریال در حال انجام است که عملیات اجرایی آن تا پایان سال انجام خواهد شد.

حجت‌الله دهدشتی، معاون استاندار خوزستان نیز در این آیین ضمن تسلیت ایام اربعین سیدالشهدا (ع) و تبریک هفته دولت اظهار کرد: کار بزرگی که در دولت سیزدهم به‌عنوان یک ابرپروژه در حال انجام است، امیدآفرینی است و رویکرد همه دولتمردان در زمینه اجرای فرمایش رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند نزدیک قله‌ایم، خستگی و ناامیدی ممنوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در زمینه اجرای مصوبه‌های سفر ریاست جمهوری، با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم در مجلس و مسئولان بخش‌های مختلف شهرستان، کارهای خوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در حال تحقق است که امیدواریم این پروژه‌ها به‌زودی به مرحله نهایی برسد و مردم این شهرستان و مناطق همجوار از این خدمات بهره‌مند شوند.

کد خبر 487261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =